Jsme společnost působící v oblasti komplexních projektů dle průmyslových řešení pro zpracování ropy, zemního plynu, následných a pomocných provozů. Společnost má kořeny spojené s rozvojem českých inženýrsko-dodavatelských firem 60. let minulého století. Od té doby prošla vývojem a mnoha změnamy, nicméně zaměření na chemický a petrochemický průmysl se nezměnil a zůstává dodnes. Společnost tak nadále udržuje tradici při realizaci projektů v Evropské unii, Asii a Blízkém Východě.
Základem procesu trvalého zdokonalování je proces neustálého rozvoje. Zaměřujeme naše úsilí na úspěch organizace. Organizace a její zaměstnanci respektují etický přístup a usilují o splnění požadavků a předpisů včetně těch zákonných na nadstandardní úrovni.
Politika řízení kvality
Všichni vedoucí zaměstnanci se podílejí na řízení kvality a aktivně kontrolují proces zlepšování jak interně v organizaci, tak externě v průběhu jednání s klienty, dodavateli a dalšími organizacemi.
Vedení společnosti každoročně stanoví strategii a plány rozvoje organizace.
Zaměstnanci na všech úrovních dostávají praktické a realistické cíle a plány, které korespondují s firemní vizí a nastavenou strategií.
Vedení společnosti povzbuzuje zaměstnance v tom, aby progresivně navrhovali a zaváděli změny a vylepšení v rozsahu dohodnutých pravidel.
Vedení společnosti podporuje zaměstnance v procesu trvalého zlepšování, v procesu trvalého sebevzdělávání a v procesu permanentního samoučení.
Systém řízení kvality organizace zjišťuje požadavky klientů, sleduje vývoj trhu a informace o konkurenci, získává zpětnou vazbu od klientů a hodnotí jejich spokojenost, aktivně rozvíjí partnerství s klienty a zjišťuje skryté požadavky klientů v rámci kontroly inovací a dalšího rozvoj obchodních aktivit.
Základem procesu trvalého zdokonalování je proces neustálého rozvoje. Zaměřujeme naše úsilí na úspěch organizace. Organizace a její zaměstnanci respektují etický přístup a usilují o splnění požadavků a předpisů včetně těch zákonných na nadstandardní úrovni.
Politika řízení kvality
Všichni vedoucí zaměstnanci se podílejí na řízení kvality a aktivně kontrolují proces zlepšování jak interně v organizaci, tak externě v průběhu jednání s klienty, dodavateli a dalšími organizacemi.
Vedení společnosti každoročně stanoví strategii a plány rozvoje organizace.
Zaměstnanci na všech úrovních dostávají praktické a realistické cíle a plány, které korespondují s firemní vizí a nastavenou strategií.
Vedení společnosti povzbuzuje zaměstnance v tom, aby progresivně navrhovali a zaváděli změny a vylepšení v rozsahu dohodnutých pravidel.
Vedení společnosti podporuje zaměstnance v procesu trvalého zlepšování, v procesu trvalého sebevzdělávání a v procesu permanentního samoučení.
Systém řízení kvality organizace zjišťuje požadavky klientů, sleduje vývoj trhu a informace o konkurenci, získává zpětnou vazbu od klientů a hodnotí jejich spokojenost, aktivně rozvíjí partnerství s klienty a zjišťuje skryté požadavky klientů v rámci kontroly inovací a dalšího rozvoj obchodních aktivit.
CHETENG Engineering, s.r.o.
Šumavská 416/15
602 00 Brno
Česká republika
E-mail: info@cheteng.cz
Tel.: +420 606 764 398