Základem procesu trvalého zdokonalování je proces neustálého rozvoje. Zaměřujeme naše úsilí na úspěch organizace. Organizace a její zaměstnanci respektují etický přístup a usilují o splnění požadavků a předpisů včetně těch zákonných na nadstandardní úrovni.
Politika řízení kvality
Všichni vedoucí zaměstnanci se podílejí na řízení kvality a aktivně kontrolují proces zlepšování jak interně v organizaci, tak externě v průběhu jednání s klienty, dodavateli a dalšími organizacemi.
Vedení společnosti každoročně stanoví strategii a plány rozvoje organizace.
Zaměstnanci na všech úrovních dostávají praktické a realistické cíle a plány, které korespondují s firemní vizí a nastavenou strategií.
Vedení společnosti povzbuzuje zaměstnance v tom, aby progresivně navrhovali a zaváděli změny a vylepšení v rozsahu dohodnutých pravidel.
Vedení společnosti podporuje zaměstnance v procesu trvalého zlepšování, v procesu trvalého sebevzdělávání a v procesu permanentního samoučení.
Systém řízení kvality organizace zjišťuje požadavky klientů, sleduje vývoj trhu a informace o konkurenci, získává zpětnou vazbu od klientů a hodnotí jejich spokojenost, aktivně rozvíjí partnerství s klienty a zjišťuje skryté požadavky klientů v rámci kontroly inovací a dalšího rozvoj obchodních aktivit.